Recruitment

Recruitment Marketing: Recruiteren met een plan

We zijn a jaren bekend met recruitment marketing. Van het opzetten van een werkgevers merk tot selectieoptimalisatie. Altijd met een strategisch plan.

Ruben Slump lacht om social media content.
Mark Polstra en Silke Bakker overleggen over een recruitmentstrategie.

Het begint bij employer branding

Het gaat erom dat mensen voor jou wíllen werken, omdat je merk als werkgever gewoonweg onweerstaanbaar is. Dit ontwikkelen is peanuts voor ons.

Een sterke employer brand betekent dat talent op jou afkomt, niet andersom. Mensen voelen zich aangetrokken tot je werkcultuur, missie en vibe. Het maakt recruitment geen jacht, maar een magneet.

Daarna een beestachtige vacature

Na een sterk employer brand komt de volgende stap: een beestachtige vacature. Want je hebt maar één kans om die perfecte kandidaat te overtuigen.

Een goede vacaturetekst trekt niet alleen aandacht, maar spreekt direct de juiste mensen aan. Het zorgt ervoor dat talent zich aangesproken voelt en denkt: "Dit wil ik!".

Een beestachtige vacature is meer dan een lijstje taken. Het vertelt een verhaal, laat de cultuur van je bedrijf zien en schetst de kansen. Het gaat om vibe én inhoud. Je vacature moet net zo uniek zijn als je merk.

selectieoptimalisatie; een juiste keuze

Selectieoptimalisatie gaat om het slim en snel de juiste kandidaat kiezen. Het gaat verder dan alleen CV’s doorspitten; het is een proces waarin je de perfecte match filtert zonder onnodige tijd te kwijt te raken. Geen half werk, maar direct de juiste keuze.

Een geoptimaliseerd selectieproces zorgt ervoor dat je niet alleen snel schakelt, maar ook de beste kandidaat binnenhaalt. Want zeg nou zelf, een foute keuze kost niet alleen tijd, maar ook geld. En dat kunnen we wel beter gebruiken, toch?

Succesverhalen van onze members

De members die ons al een Pinky Promise gaven om hen marktleider te maken. They know it all!

Vacaturemarketing

Geen gedoe, gewoon de beste mensen voor je vacature trekken. Wij maken jouw vacature zo aantrekkelijk dat topkandidaten niet anders kunnen dan solliciteren. Direct, duidelijk en doeltreffend.

Vacaturemarketing

Employer branding

Sterk merk, sterk team: de kracht van employer branding.

Employer branding

Selectieoptimalisatie

Geen giswerk, gewoon goede selectie.

Selectieoptimalisatie

Ben jij klaar om marktleider te worden?

De hin mei de gouden aaien moat ek fuorre wurde (de kip met de gouden eieren moet ook gevoerd worden). Jij kunt nog zo briljant zijn; marktleiderschap is andere koek, vooral online. Van mening dat ook niks te gek is, er geen regels zijn en je die markt van je flink op wilt schudden. Gean d’r foar!