Varenzeeland haalde 17 gekwalificeerde afspraken binnen via social
Varenzeeland had alles in huis voor een perfecte dag op het water: sloepen, zon, Zeeland. Maar het enige wat ontbrak? Boekingen. De zomer stond voor de deur, maar de agenda bleef helaas nog verdacht leeg. Tot we samen aan de slag gingen met een gerichte campagnes inclusief opvolging. Wij regelden de strategie, content, advertenties én deden de opvolging. Met als resultaat: 17 afspraken in de agenda met ideaal potentiële klanten.

concreet aanbod
1
Handmatige opvolging via Google Calendar
100%
Gekwalificeerde afspraken
17

Bedrijf
Varenzeeland
Gekozen Traject
Social Expansion
Branche
Vaartochten
Website
https://varenzeeland.nl/Varenzeeland: jouw vaarvakantie op het water begint hier
Varenzeeland is dé plek voor een dagje ontspannen varen in het mooiste stukje van Zeeland. Ze verhuren sloepen, boten en complete belevingen, van chillen op het water tot tochten voor groepen. Een sterk concept met topservice, maar… dat moest de rest van Nederland nog wel even ontdekken. En snel ook, want de zomer kwam eraan.
Zomer in zicht, maar de agenda? Die bleef zorgwekkend leeg
Ondanks hun sterke aanbod kwamen de boekingen amper op gang. De leads die binnenkwamen, werden niet goed opgevolgd. Er was geen structuur, geen snelheid, geen overzicht. En dus ook: geen volle vaart.
Hun droom om een keer een meerdaagse tocht richting Oerol te organiseren? Die leek verder weg dan ooit.
Een zomer vol boekingen, leads die wél opvolgbaar zijn en een strak systeem achter de schermen.
Wat Varenzeeland wilde, was helder:
- Een zomer vol boekingen;
- Leads die opgevolgd worden;
- Een soepel systeem achter de schermen;
- Geen losse eindjes, maar overzicht en rusig.
Wij dachten mee, schakelden snel en zetten een gerichte campagne op rond hun wens: de Oerol-tocht. De aanvragen stroomden binnen, de agenda liep vol, missie geslaagd.

Bedrijf
Varenzeeland
Gekozen traject
Social Expansion
Branche
Vaartochten
Website
https://varenzeeland.nl/Ook tussen deze succesverhalen staan?
Klinkt zo vanzelfsprekend als een borrel in de kroeg, toch? Dachten we! Geef jezelf een schop onder je virtuele r**t en druk op die groengele knop hieronder. Want het feit dat je dit hebt gelezen, zegt ons dat je benieuwd bent wat we je te melden hebben over jouw potentiële marktleiderschap!